A karácsonyi e-mail marketing 3 aranyszabálya

Eljött ez is végre, az online kereskedők december elején a legaktívabbak, ilyenkor mindenki csúcsra járatja a kampányait. Biztos már te is beélesítetted, megírtad, de legalább már gondolatban összeraktad az e-mail marketingedet, hogy a lehető legjobban zárd a karácsonyi szezont. Nehéz terep a decemberi és könnyű hibázni, ezért próbálunk segíteni.

1. Decemberben kapják a feliratkozóid a legtöbb e-mailt, naponta több olyan levél esik a postaládájukba, ami érdekli őket, ilyenkor még az is elereszt vaktában egy levelet, aki egész évben rá se köszön a követőire. Ráadásul ilyenkor a kéretlen leveleknek is szezonja van, a vásárolt mail listákra ömlik a felhasználó számára teljesen érdektelen levelek tömege, ezért roppan fontos, hogy milyen tárgymezővel küldöd ki a leveled.

Felejtsd el azt, hogy „X termékünkre most 20% kedvezménnyel juthat hozzá”, mert ezt olyan gyorsan dobják a kukába megnyitás nélkül, amilyen gyorsan csak lehet. Ilyenkor élesben tesztelheted azt, hogy te mennyire ismered a saját célközönséged, és mennyire tudod, hogy mik az igényeik.

Fel kell keltened az érdeklődésüket, és ez decemberben a legnehezebb. Ne a kedvezményt kommunikáld, ilyenkor nem a pénztárcájuknál kell megfognod a vevőidet. Mutasd meg, hogy mire van szükségük, hogy mi hiányozna nagyon a fa alól.

A „20% kedvezmény minden második hólapátra” helyett szerencsésebb a „A hólapátolás csapatban sokkal nagyobb buli” szöveg a tárgymezőbe, de az „Akciós hűtőgépek karácsonyra” helyett is jobb, ha megkérdezed: „Ön mit csinál a megmaradt halászlével?”

2. Felhasználók tömegét próbáljuk meggyőzni arról nap, mint nap, hogy tegyenek le az egy képből álló hírlevelek küldözgetésével. Persze, nagyon szép, egy csomó idő elment vele amíg megírta, beszerkesztette és mégis csak az övé, nehezen mond le róla, mi megértjük. De felmerül a kérdés, hogy „Mégis mi értelme van, ha nem jelenik meg?”

De tényleg. Órákat szöszmötöl vele az ember, szívét-lelkét beleteszi és mire a felhasználóhoz ér, nem látszik belőle semmi. Kidobott pénz, kidobott idő, de ami a legszomorúbb, hogy mindez kidobott levelet és hírlevélről való leiratkozást jelent a vevő oldalán.

Lehet persze jól is kiküldeni az egy képből álló hírleveleket, ennek a műfajnak is megvannak a maga szabályai, de ha biztosra akarunk menni, akkor ne erőltessük azokat a leveleket, amik egy képből állnak. Szöveg, szöveg, szöveg, ez a titka mindennek.

3. Az idő véges, tudasd ezt a feliratkozóiddal is! Használj nyugodtan a hírleveleidben is visszaszámlálót, egyáltalán nem udvariatlanság, ha közlöd a potenciális vásárlókkal, hogy mennyi idejük van még megrendelni a termékedet.

Használd a MotionMailt, amit rettentően egyszerűen beszerkeszthetsz a leveleidbe, bizonyítottan nagyobb hatást fogsz így elérni, mintha csak kiírod szövegesen, hogy december 21-ig lehet rendelni. Vizuális lények vagyunk, jobban megfog minden embert egy ketyegő óra, vagy egy csökkenő értéket mutató számláló.

A MotionMail visszaszámláló teljesen kompatibilis a ListaMester mindkét levélszerkesztőjével, (Bezony, a nemzetközi hírlevélküldők után a ListaMesterrel is!) egyszerűen beilleszthető, de készültünk egy részletes leírással, amit hírlevélben fogsz megkapni. Sőt! A vezető fejlesztőnknek annyira megtetszett ez a vásárlásra sürgető kiegészítő, hogy készített egy saját visszaszámláló programot “Ilyet mi is tudunk!” felkiáltással. Ezt az extra funkciót az előfizetőink használhatják korlátozás nélkül. Ingyen. Bármeddig. Nem találsz másik olyan hírlevélküldő programot, amiben ilyen alapból be lenne építve, vagy ingyen adná. (Ha jól meggondolom, nekünk sem kéne … :))



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.


egy + 2 =