Ha nem egyezik az összeg, amit a rendszer kiszámolt, a csomag táblázatban is feltüntetett díjával

Hosszabbítás vagy csomagváltás esetén a díj befizetésével az évforduló napja módosul arra a dátumra, amikor előfizettél. Új éves előfizetés indul tehát attól a naptól kezdve, aminek az díja picit különbözhet a névleges csomag díjtól. A korrekciót napra pontosan számoljuk el az alábbiak szerint:

Ha a kiszámolt összeg kisebb a listaárnál, az azért van, mert az előző csomag előfizetése még nem járt le. Ekkor a fizetendő összegből levontuk annak a lejártáig időarányosan megmaradt előfizetési díjat. Azaz nem fogsz egy időszakért kétszer is fizetni. pl. ha a csomagod lejárta előtt egy hónappal újra előfizetsz, akkor az új előfizetés azzal a nappal indul, amikor megrendelted, 12 hónapra állítjuk be, de csak 11 hónapnyi díjat kérünk el érte, mert levonjuk azt az egy hónapot, amit még nem használtál el az előző előfizetői időszakból.

Ha a kiszámolt összeg nagyobb a listaárnál, az akkor fordul elő, ha az előfizetés már lejárt és Te ingyenesen használtad a rendszert még X ideig. Ez azért van, mert a lejárat óta eltelt időszakot az előző csomag díjszabása alapján számoljuk el időarányosan.

Ha hosszabb (több havi vagy éves időszakot) hagytál ki, azaz régen lejárt már az előfizetésed, akkor az így kiszámolt díj irreálisan magas lesz. Ez esetben ignoráld a fenti összeget, azaz ne ezt fizesd be, hanem csak a választott előfizetői csomag névleges díját (+áfa). Ilyenkor nem kérjük, hogy a használaton kívüli időszak után is fizess.

Erre ügyelj: Ezt csak átutalással tudod végezni, bankkártyás fizetéssel nem, mert ott fixen a fenti összeget tudjuk csak terhelni.



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.


4 × 3 =