Hogyan működik a visszapattanás kezelés?

Ha valamelyik címre nem lehet e-mailt küldeni (pl. mert elgépelted vagy nincs olyan e-mail cím), akkor a kézbesítő szerver a levél küldőjének hibaüzenetet küld erről. A ListaMester úgy van beállítva, hogy ezeket elkapja. A levél feladója Te leszel azzal a mail címeddel, amit megadsz. Viszont a levél küldője, ahova a visszapattanások értesítőit kérjük, egy olyan e-mail cím, amit a ListaMester kezel. Így a ListaMester automatikusan figyeli, hogy melyik email cím hibás, és azokat kikapcsolja. Mellesleg ezzel csomó kellemetlen automatikus üzenettől kímél meg Téged.

Azt, hogy hány visszapattanás után kapcsolódjon ki egy cím, be tudod állítani a csoport szerkesztésénél – tehát minden csoportra más lehet. Alapértelmezés szerint 1, azaz azonnal letiltja a címlistádról azokat, akiknek nem tudta kézbesíteni. Nem törli, csak jelzi, és a tagok listájánál pirosan ki fogja emelni ezeket a címeket. A továbbiakban ezekre a címekre nem küld levelet.

Ha csak átmeneti probléma miatt nem tudta kézbesíteni (pl. több órás vagy napos fogadó szerver kiesés vagy leginkább szigorított spam szűrés), akkor az így bepirosodott címeket a Csoporttagok – Csoporttagok megnézése, szerkesztése – Kipontozódás megszüntetése funkcióval tudod visszaállítani.



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.


három × 5 =