Ismételt feliratkozás letiltása

Találkoztál már olyan céggel, akik ha már egyszer leiratkoztál a hírlevelükről, akkor nem engedték, hogy ugyanazzal az e-mail címmel újra feliratkozzál? Neked nem lenne hasznos egy ilyen kis extra beállítási lehetőség?

Gondolkodtál már azon, hogy mit kezdj a potyázó ismételt feliratkozókkal? Az olyanokkal, akik feliratkoznak a megígért kuponodért, aztán amint megkapták rögvest beváltják és leiratkoznak, majd két hét múlva újra megjelennek?

Masszázst végző ügyfelünk keresett meg bennünket ezzel a problémával. Feliratkozásért cserébe nála kedvezményre jogosító kupon járt. A többszöri feliratkozás le volt tiltva (nem lehetett ugyanazzal az e-mail címmel többször is feliratkozni a csoportba), de erre azt találták ki a leleményes ügyfelei, hogy leiratkoztak, majd feliratkoztak újra, és megint megkapták a kupont.

Erre fejlesztettünk ki egy extra funkciót: Bármelyik csoportodnál letilthatod a feliratkozást ugyanazzal az e-mail címmel, amivel egyszer már leiratkoztak onnan.

Nem csak nem fog tudni az illető másodszor feliratkozni, hanem a rendszer értesítést is küld neked, hogy ki az, aki megint próbálkozik.

Így fogod tudni beállítani:

Ugyanazon e-mail címmel való ismételt feliratkozás tiltása

Ugyanazon e-mail címmel való ismételt feliratkozás tiltása

Készen vagy. Ezentúl ebbe a csoportodba nem lehet leiratkozás után újra feliratkozni ugyanazzal az e-mail címmel, és erről még egy értesítő levelet is küldünk, hogy XY próbálkozik. Természetesen, ha másik e-mail címmel próbálkozik, amivel még eddig nem volt ebbe a csoportba feliratkozva, akkor azzal menni fog neki, de egy kicsit nehezítettük a dolgát.

Fontos! Ha ezt a funkciót bekapcsolod, a “Többszöri feliratkozás engedélyezése” funkció nem lehet szintén aktív, mert a kettő kizárja egymást.

Hasznos ez a funkció neked? Mire fogod használni? Oszd meg velünk az ötletedet hozzászólásban!

 

 



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.


13 + nyolc =