Konkrét példák, hogy mikor érdemes tartalmi oldalt létrehozni

Tehát hozz létre tartalmi oldalt akkor:

Nagy fájlokat érdemes az internetre feltölteni (pl. a LM tárhelye alá, de bárhova lehet, ahonnan weben elérhető), és csak a linkjét küldeni.

Az olvasóknak is sokkal jobb, mert nem kell várni a levél letöltődésére, és ha tartalmi oldal alá rakod, még később fel lehet használni azt az információt, hogy ki kattintott egy szűrőhöz, ha pl. a következő levelet csak a kattintóknak küldenéd. 

Erre figyelj: Ha a hírleveledbe a linkeket úgy illeszted be, hogy a Te honlapodra mutatnak, (azaz simán belinkeled) akkor is tudjuk mérni, hogy ki kattintott, de ehhez nem lehet beállítani eseményeket (pl. aki kattint, az kapjon egy leveelt, kerüljen be egy másik csoportba, kapjon SMS-t, megváltozzon egy feliratkozáskori adata, stb.)

Tehát ha a későbbiekben semmit sem szeretnél kezdeni azzal az információval, hogy egy linkre ki kattintott a leveledben (max. a statisztikát fogod nézni), akkor csak egyszerűen linkeld be a weboldalaidat a levél szövegébe. Ha a későbbiekben ki szeretnéd választani az összes olvasó közül az egy bizonyos linkre kattintókat és csak nekik küldeni egy ajánlatot, akkor tartalmi oldalas linket kell használnod. Ugyanígy, ha szeretnéd, hogy történjen valami esemény a kattintóval a kattintása után, akkor ezt tartalmi oldalas linkeknél tudod beállítani.

A leveledbe a tartalmi oldal a linkjének a beillesztésére egy külön gomb szerkesztő felületen. A tartalmi oldal, ha megfelelően, a levél szerkesztésénél az erre való gombbal illesztik be, akkor egy olyan linket generál a levélbe, ami a LM szerverére mutat, és kódolja az olvasó azonosítási kódját. A kattintáskor az olvasó a LM szerverére jut, ahonnan a LM elirányítja oda, ahova az átirányítási URL mutat a tartalmi oldalnál (vagy megmutatja annak a tartalmát, ha nem átirányítás).



Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.


5 + tizenhat =